FANDOM

Kejtlin Stark (devojački Tuli) je jedan od glavnih likova u prvoj, drugoj i trećoj sezoni. Glumila ju je Mišel Ferli, od prve epizode. 

Kejtlin je rođena u kući Tuli, ali je udata u kuću Stark. Posvećena je majka i veoma zaštitinički nastrojena prema svojoj deci. Njen muž, Edard Stark, bio je gospodar-zaštitnik Severa. On je postao Desnica kralja Roberta i otputovao s njim na jug, u glavni grad. Nakon što je pokušan atentat na njihovog sina Brena, Kejtlin je otputovala u Kraljevsku luku kako bi Edarda upozorila da su Lanisteri umešani u to. Tokom povratka u Zimovrel, srela je Tiriona Lanistera i zarobila ga. Zbog ovoga je nastao dalji konflikt između dveju kuća, a Edard je osuđen kao izdajnik kada je Sersei Lanister postala kraljica-namesnica nakon Robertove iznenadne smrti. Kejtlin je bila prinuđena da oslobodi Tiriona kada je on dokazao svoju nevinost u suđenju dvobojem. Ona se zatim pridružuje svom sinu Robu koji je uspeo da prikupi vojsku kako bi se izborio za očevu slobodu. Ipak, Edard je pogubljen po naredbi kralja Džofrija Barateona, a Kejtlin zato obećava Robu da će ga osvetiti. 

Tokom venčanja njenog brata, Edmura Tulija, i Rozlin Frej, Kejtlin je ubijena zajedno sa svojim sinom, njegovom ženom i većinom Starkovih vazala.